Handelsbetingelser

Copenhagen Production (Superbiksen.dk)
Christmas Møllers Vej 3
5200 Odense V
TLF: 71756190
CVR: 35128980

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Copenhagen Production (Superbiksen.dk), har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Copenhagen Production (Superbiksen.dk) og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Copenhagen Production (Superbiksen.dk) har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Copenhagen Production (Superbiksen.dk) er: Ruben Jensen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Copenhagen Production (Superbiksen.dk) har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@superbiksen.dk.

Lagerstatus

På hver varer finder du en ca. lagerstatus. Det vil sige at det angivede antal ikke nødvendigvis er helt opdateret. Det kan skyldes flere årsager. 

Når du bestiller en varer, tages der derfor forbehold for udsolgte varer. 

De fleste varer kan bestilles hjem i løbet af 10 hverdage. 

Er der imod dine forventninger ikke det ønskede antal varer på lager, vil du blive kontaktet af os med forventet leveringstid.

Betaling

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Superbiksen.dk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Superbiksen.dk’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Når du bestiller varer hos Superbiksen.dk, kan du vælge at betale din ordre på en af følgende måder:

PensoPay (Betalingskort, MobilePay og Apple Pay)

Det er nemt og sikkert at bruge Yourpay til at betale med på nettet. Deres vigtigste mål er at yde sikkerhed for kunden. Yourpay er en Dansk betalingsløsning, som sikre dig en nem, hurtig og sikker handel.

ViaBill

Med Viabill kan du købe dine varer med det samme og betale på delbetaling. Du kan læse mere her: viabill.dk

Anyday

Med Anyday kan du dele din betaling op. Du betaler første afdrag når varen leveres, og det resterende beløb betales af over de følgende 3 måneder. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Der skal minimum handles for 300 kr. for at kunne benytte Anyday. Læs vilkår for Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper

Levering

Leveringstiden for din ordre er typisk 1-3 hverdage.

Copenhagen Production (Superbiksen.dk) afsender varer med PostNord og GLS.

Fragtprisen afhænger af leveringsform. Se priser her: Leveringsinformation

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.


Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Bestillinger hos Superbiksen.dk er omfattet reglerne om fjernsalg i dørsalgsloven. Det betyder at du som kunde har 14 dages fuld returret. Hvis du ønsker at gøre brug af din returret skal dette meddeles os hurtigst muligt efter modtagelsen, dette kan gøres ved at sende os en mail.

Når du returnere de købte varer, skal det ske i væsentligt samme stand og mængde. Som udgangspunkt må du benytte produktet på samme måde som du ville gøre i en fysisk butik inden køb. 

Det er vigtigt at varen sendes retur med original emballage. Da emballagen kan have en del af varens samlede salgsværdi. Modtager vi varer retur med synlige skader, det kan f.eks være skrammer, ridser, mangler m.m. som har en betydning for den samlede værdi. Det betyder at varen har fået en værdiforringelse. I så fald vil vi kunne fratrække en del af det samlede beløb, som har betydning for salgsværdien. 

Vi anbefaler at du kontakter os inden du sender varen retur, det er vigtigt at vedlægge en beskrivelse af hvorfor varen returneres, samt et ordrenummer. Med fordel kan fakturer vedlægges. 

Fortryder du inden modtagelse, så kan du også vælge at nægte modtagelse af pakken. Dette skal vi dog have besked om via mail. 

Ved fortrydelsesret, betaler køber for returomkostningerne. Det er købers ansvar at pakke varen forsvarligt ind. Vi anbefaler at man sender varen som forsikret pakke, da det er købers ansvar at varen kommer sikkert retur. Ved manglende returnering, kan vi forlange dokumentation for afsendelse af varen. Bemærk at vi kun modtager pakker med omdeling. Alle forsendelser uden omdeling vil ikke blive modtaget, da vi ikke har resurser til at hente pakker.

Reklamationsret

Du har altid reklamationsret i følge købeloven. 2 års reklamation.
Reklamationsret gælder omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. 
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Det anbefales derfor at man sætter sig ind i produktet inden man begynder at anvende det.

Når du benytter dig af reklamationsret eller fortrydelsesret er det dit ansvar at varen er pakket forsvarligt ind før den afsendes, så den ikke tager yderligere skade. 

Ved modtagelse, tester vi alle reklamationer for fejl og vurdere om varen skal til reparation eller om du som kunde skal have en ny varer. 

Viser det sig derimod at fejlen skyldes forkert brug eller at der ikke findes nogen fejl på produktet, så vil vi opkræve leveringsomkostninger, før du igen kan få udleveret din vare. 

Fejl eller mangler ved modtagelse af pakken

Hvis emballagen er beskadiget eller bærer synlige tegn på defekt, når den bliver leveret, skal du på fragtbrevet kvittere for modtagelsen med forbehold for eventuelle skader på indholdet. Alternativt kan du nægte at modtage varen, eller bede chaufføren om at blive mens du pakker varen op. Ligeledes er det vigtigt at du giver os besked herom. 

Vi opfordre til at tage billeder af skaden som dokumentation.

Fortrolighed

Superbiksen.dk vil aldrig sælge, eller på anden måde gøre, oplysninger om sine kunder eller besøgende tilgængelige for tredjemand. Dog er der et enkelt forbehold. Ved kriminelle forhold såsom kreditkortsvindel, vil IP adressen blive videregivet til politiet, sammen med anmeldelse herom.

Cookies
På https://www.superbiksen.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://www.superbiksen.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Copenhagen Production (Superbiksen.dk)’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: info@superbiksen.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.